Not resolved
1.0
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
2 comments

We had a similar experience to the person above.We were coaxed into a sales session, told that we could visit Club Regina San Jose de Cabo, photo Vallarta, or Cancun, five weeks each year. In addition, we were told they would ensure the lowest prices at other hotels.

To entice us we were to get $500 paid airline ticket each year we visited Club Regina, and points towards activities at the resort. We asked how we could book reservations and were told easily through their service desk. After the presentation we explained to our sales person that we wished to think about joining before making the commitment and we're told that we could sign up and still cancel the next day. What we were not told was that they would keep our down payment of approximately $2800.

After sharing our disappointment in receiving false information the price of the program came down considerably. We felt trapped. Needless to say, there didn't appear to be much we could do. Fast forward a year, when we called for a reservation for Club Regina and were quoted $765.

for ten days. This was what we expected and all was good. The following year,June of 2017, we began trying to make reservation for February 2018. We tried to use the Beyond Experience web site to no avail, emailed their site representative with no reply, called two representatives who said they would assist us, but never got back to us.

We were told during this time that they were having problems getting openings at the Club Regina for those dates and we would have to wait until they opened up more rooms. It is now July 27th 2017 and are being told that yes, they can book our 7 day stay, but it will be $1400 plus some. We could book through the hotel or online for a similar price. It has been a month and a half and still no resolution on our February stay at Club Regina.

We feel betrayed, hustled and are extremely dissatisfied with Beyond Experience, Club Regina, and Raintree Resorts, the parent company. We wish to be refunded our purchase price and fees and have no further contact with Beyond Experience. It has been an experience I wouldn't wish on anyone. Reason of review: To protect others from a similar experience.

Monetary Loss: $15000.

Preferred solution: Full refund. I didn't like: Being set up and scammed

Review about: Beyond Experience Vacation Ownership.

Reason of review: Not as described.

Monetary Loss: $15000.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Being lied to, Entire experience.

Do You Have Something To Say ?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#1478565

We smelled a rat. We've been coming to Club Regina in Cabo for over 20 years and did not accept their buyout offer to switch to Beyond-experience.

Keep in mind we are professionals in the legal and sales fields...Red flag #1. The presentation was convoluted and a mess. The sales person told us we're making things complicated and that it's never taken so long. It is the sales person's responsibility to make a simple presentationRed flag #2 We ask to see a contract so we can understand his offer.

He tells us, "Corporate policy is to not show you a contract until a deposit is received." This did not go very well.Red flag #3 I walked out to the lobby and found multiple negative reviews about the service. DO NOT BE FOOLED.

nidia_chacon2006_53
#1423868

I am so sorry to hear that you were also scammed, we were too and at club regina cancun in Dec 2017. We wished to cancel in person on the same day and was denied. These people have no heart.

You May Also Like